En produktiv måndag

Men först en liten inblick angående söndagen som va helt mysig. Vi gjorde ingenting och sen ingenting. Hade lite ont i ryggen och kände mig lite eller snarare mycket trött.

När vi hade käkat skulle T ta ut ketchupen och innan dess skulle han kasta upp den och fånga den.....inte så bra.....inte så bra alls. Den landa i hans huvud och pang

 Nä inte i huvudet *asg* bara pang ner på golvet och hans min va helt obetal bar. När han såg att flaskan gått sönder. Så vi fick torka upp 1 l ketschup bläää så äckligt det va och klibbibg




Idag har varit en mycket bra dag. Har hunnit med massa saker

* Dogs på promenad

* Diskat

* Dammsugat

* Moppat

* Varit ute me Viggo

* Varit på spinning, glad att jag överlevde *skrattar*

* Vikt all tvätt, nu ska den bara in i garderoben och det som ska på hängare

* Pratat me Telenor som dragit min räkning 2 ggr *morr*

* Beställt kläder på Ellos till Charlie
                                    

Man får allt                        Overall                                  Stumpor är alltid bra,
Så gulligt set

Nu ska jag börja med maten och sen blir det ryggläge i soffan.
Hoppas T kommer hem snart....
Ikväll blir det lång promiss me dogsen ♥

Är i vecka 29 och på fre är det "bara" 10 veckor kvar till beräknad BF

VECKA 29

Bebisen är ca 37 cm lång

Väger ca 1,2 kg

Kissar och dricker ca 0,5 l fostervatten varje dag

 

 

Nä dax att börja laga mat nu, innan jag somnar här....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0