Fedagkväll me söta vänner <3

Igår så träffa jag upp Lisa i stan för att gå på invignng av en affär som Caroline och en av hennes vänner öppnat. Det va en superfin affär och de hade massa fina kläder och möbler. Jag hoppas det kommer gå bra för dem.

Sen va det hem en vända för att hämta upp T och maten vi skulle grilla i parken.
Vi grilla hamburgare och det va mycket mumsigt förutom att jag fick halsbränna av dem sen haha.

 T grillar och han tyckte det tog tid för hamburgarna att bli färdiga och sen sa han en rolig sak så vi skratta så mycket. Helt alvarlig kontaterar han - Vildmarkslivet är inget för mig! Ja vilken vildmark pildamspaket haha söta

Tro det eller ej men sen spela vi kubb och ja jag va me haha.

 Sen blev det mörkt och vi gick hem till Malin och Staffan där det dukades upp en mumsigt gottebord dvs massa olika spritsorter så man kunde blanda olika drinkar *mums* Men inget för mig :(
Men det va supermysigt och roligt och Katrin lova ta en shot för mig idag :) Hon ska ut..... det är ju lite så man blir avis.
Men T och jag ska gå på bio och filmen verkar superkul. En svensk komedi har tyvärr glömt bort vad den heter just nu.

Jo igår shoppa jag :) Inte till mig själv utan till Charlie. Det gick inte längre. Jag tycker jag har hållt mig lääänge och kom hem med ett litet tema när det gäller kläderna och temat är jail house rock



T börjar jobba på måndag :( kommer sakna honom men han kanske tycker det är skönt att slippa mig lite haha. Nä det tror jag inte.....
Nä nu ska vi räkna pengar i vi sparbössa haha


Kommentarer
Postat av: Millan

Supersött sett! =)

2010-08-08 @ 22:32:30
URL: http://www.millansliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0