Fredagen och glukosbelastning

Dagen började me att kl ringde 06.30. Kom upp 25 min senare. T fick ta dogsen imorse och för jag fick inte anstränga mig så mycket. Snälla Paula kom me och höll mig sällskap.

Drickan va ju som att dricka strösocker och vatten, blääää efter jag fått i mig halva kom en annan tjej och fråga om citron i och jag tänkte att det kunde inte bli värre.....jo det kunde det haha.

Iaf så va alla värden bra och filurens hjärtljud helt perfekt så allt va bra me oss. Tänk om jag inte hade fått äta godis mer haha.

Sen hem och tvätta lite och ut me Viggo och sen tvätta och städa lite till. Imorgon tar vi resten. Sen vila lite för vi skulle bort. Men det blev bara jag och präronen, för T hade kräkt på vägen hem. Stackare.....

Så jag har haft en super mysig kväll me fam Bergqvist. Kom hem vid 22.30 och har nu sett slutet på en mycket sorglig film.

Funderar på att gå och knoppa är sjuketrött. Men vill ba me T lite iom jag inte träffat honom någonting idag.... Men det är ju helg och så kommer det fler helger....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0