Hela veckan i ett inlägg :)

Måste först och främt konstatera att vi nu har mindre än 10 veckor till BF, men jag har bestämt att han ska komma 2 veckor innan haha, få se om han är en lydig och kommer ut 2 veckor innan.

Veckan har gått ganska fort.

Måndagen kom jag igång me min träning, njas
Tisdagen va en bra dag fick fixat lite och träna agility
Onsdagen träffa jag Lisa i stan och det va mysigt, fick ett par sjukefina gumistövlar.
Torsdagen va jag och träna Pommen igen
Fredagen spenderades med söta Ann i stan och mycket god mat, på kvällen vat jag hemma och fixa lite.
T firade Kimpa.

Idag ska vi på Bio och käka på Malmöfestivalen. Ska nu vila lite och sen ska jag se om jag kan få målat lite....eller när jag ska kolla på alla kläder vi har till Charlie.

Jo hur kan jag glöma, fick ett fint fint sätt av Ann som hon köpte till Charlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0