Lång dag

Idag har jag haft en ganska lång dag fast ändå inte. Steg upp ganska sent för jag va så trött idag. Sen cykla jag till Jenny i Limhamn för att fixa mina naglar. Blev kvar där en timme för hon hade en lucka och vi börja prata och poff hade en timme gått. Det va kul att sitta och prata me henne. När jag väl kom hem vid kvart över fyra så käka jag och blev så himla trött och somna en stund innan Käthe kom och hämta mig ♥ För det va dags för agility med dogsen. Så himla kul komma igång igen och träffa Käthe, men jag sakna Carro som tyvärr inte kan denna kursen :(

Käthe klumpa sig och trilla ganske illa idag. Visste först inte om jag skulle börja skratta för hon gjorde liksom en volt i luften för att inte hamna på slalom pinnarna och hon bruka trilla..... nä hon brukar inte men det är inte första gången. Men när hon låg kvar orörlig så blev jag rädd som fan. Jag och Cina sprang dit och hon hade fallit ganska illa. Glasögonen for typ 1 meter bort och hon skrapa knä, kind och händer. När vi väl insåg att hon inte hade brutit något så kom jag på att jag hade tänkt..... Nä jag vill inte köra....men det kommer jag ju så klart att göra om jag måste........ahhh hon har automatare najs. Här tänker vi bara på oss själva och med vi så menar jag JAG. Hade hon behövt åka till MAS så är det klart jag hade kört henne ♥

Jo min jävla cykelkjedja hoppa av idag igen morr, men det va inte långt hem och det va iaf skönt. Nu sitter jag i soffan och funderar om jag ska äta äpplekaka och vaniljsås eller gå och lägga mig. T är inte hemma och jag antar att han har det bra för jag har inte hört av honom sen han stack innan idag. Jo när jag messa så svara han iof.

Gud så trött jag är......Imorgon har vi lite att göra. Det lär T inte gilla haha men så är det man kan inte bara slappa på semestern.

Nä det blir äpplekaka först och sen säng.....*gäsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0