Måndagen är snart förbi

Och vi är en dag närmare helgen haha....

Inatt va jag super sjuk och har varit det ikväll me. Har nog maginfluensa, Trode det va den jävla pizzan. Men kanske inte..... känner mig iaf helt urlakad och törstig.

Har inte fått gjort så mycket idag. Men imorgon ska jag iaf

* Stiga upp i tid
* Fixa lite
* Träna
* Ut me Viggo
* Fixa lite till¨
* Sen Agility me Käthe

Hitta en rolig app igår och gjorde lite bilder





 

Nä dax att kolla lite tv sen ska jag mysa ner mig i sängen me min man♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina bilder. Kul att se dem på ett annat sätt

Ser fram emot lektionen på torsdag.(Flera lär följa för gamla hundar/människor lär inte så lätt)

Kram

2010-08-10 @ 10:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0