Söndagsmys <3

Idag sov vi alla länge efter en lång promenad igårkväll. Va ute mellan 23-00.00 och gick. Supermysigt. Så vi steg upp idag till regn och bestämde oss för att ta en söndag och göra ingenting och bara mysa. Så vi käka lite frulle och sen koppla vi in datorn i sovrummet och såg karate kid dvs den nya. Wills son va superduktig och söt och Jackie chan va superduktig som mästare i kung fu. Så där låg vi och kolla lite film och sen såg vi lite tv. Sen bädda vi rent sängen och jag damsuga.

Cyklade till Hemma kväll och handla lite godis kom hem och duscha tvätta håret och sen slängde jag mig i soffan och glodde mer på tv och T beställde pizza som han önska idag. Det är hans sista dag på semestern och börjar jobba imorgon.

Nu sitter vi och kollar sporten och Wailer kollar in husses pizza
 Han ligger nu och vaktar den och försöker med tankekraft att få den att flyga in i hans mun *haha* Han kommer ligga där nu tills vi bär ut pizzan och det sjuka är att han fick mat själv för typ 10 min sen.

Nä nu ska vi kolla tv, sporten är slut nu så jag kan me kolla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0