En fin och mysig jul

Så då va  julen över för denna gången.....

Men ska först skriva lite om den.

Den 23 harde vi familjen wijk på besök. Det har vi alltid och det va så himla mysigt. De körde från Lomma och trotsade vädret för att komma till oss ♥
Det hela va en mycket mysig kväll, vi skypa även med pappa ♥

Igår va det ju som sagt julafton och pappa kom hem för första gången på permis....

T och jag kom tidigare för Sten och Kajsa skulle komma förbi. Men det blev circus och de kom senare.


 Charlie käkar lite innan morfar kommer
 Charlie med pappa och mormor

Kl 12 åkte Lisa för att hämta pappa och precis när hon gått kom Sten och Kajsa. De stanna nog tills kl 12 tror jag så de han träffa farmor som kom kl 12.20 från Ystad.
Sten och Kajsa åkte kl 13 för att fira jul med min kusin och hans fam

 Charlie väntar på morfar

När pappa och Lisa väl kom och vi skulle åka ner med liften så fastna de räckena som skulle åka upp och då blev det lite spänande men det ordnade sig efter typ 15 mins klydd utomhus *brrrr* Lite spänning....

Väl uppe fick vi värma oss med glögg, även de andra dvs farmor och T fick gögg :)


 Lisas fina julbords dukning

 Charlie, Viggo och Lisa klämmer på packet.......nä så är det inte det är mormor som pratar med Charli och Viggo vill va me

 Charlie ser sin första Kalle Anka eller vad hela den delen av tecknat heter....

 
Efter glögg va det dax för maten





 Charlie fick ha morfar till bordet


Efter maten så prata Charlie med sin gamelfarmor lite....

Sen va det julklappsutdelning som tyvärr inte finns på foto :( glömde

örhänge
ring
De ser inte mycket ut för välden här ser jag men det är så sjukt coola....

Nästa smycke som jag bara måste ha :)

Vet bara inte vilket jag ska välja

Hmmm svårt att välja

Nog om detta stora problem haha

efter julklappar va det dax för fototajm

 Charlie och morfar

 Fyra generationer

Sen va det dax för pappa och farmor att åka :(

 Två trötta pågar sover hos mormor

jag och T stannade nån timme till och sen gick vi hem...


Idag kommer Robbin♥

Glömde nästan skriva att jag fick ett fantastiskt sms från min pappa idag :) Han klarar sig utan resp i 1 timme och 15 min. Lisa och jag är så himla glada och jag ringde farmor för att berätta. Bästa juklappen lätt....förutom min fina och fantastiska son så klart.

Pappa du e fan en fighter, och jag är så stolt över dig...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0