Mys mosse och Tomten har varit här :) eller nä det va??

Först tar vi det me tomten, nä han har inte varit här. Men farmor Sussie har varit här med en massa klappar, stora klappar är det me :) Charlie har fått en massa klappar som väntar på honom och ett paket är på väg me posten me. Även jag har fått paket :) Tack farmor ♥

Alla paketen står uppradade nu, ska ta en bild på dem, en är tom större än Charlie haha

Som ni antagligen förstår så va farmor här idag, det blev äve fika, mysigt.

 

Mosse har då blivit en mysig hund, han myser varje dag me Charlie.

Det kan jag säga att jag inte trode, han har tom pussat honom. Kan inte komma ihåg när jag fick en puss senast :)

 Vaktar på golvet

 Charlie håller i Mosses öra

 ♥

 Om Charlie skulle frysa så lånar Mosse ut ett öra att värma sig med

Kan ju säga att jag klumpat mig me. Skulle överföra pengar till ett av mina konton. Men det va ett fondkonto och de hade köpt fonder. Så nu säljer jag fonderna och får in pengar på fredag. Men hon som jag prata me sa att det borde stå fondkonto på det. Så jag tar inte på mig allt haha....vet ej om jag ska säga detta till Kajsa haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0