Ung och bortskämd :)

Men först lite bilder som tillhör det andra inlägget

 Jag näst sista dagen som gravid, stor som en sjöko haha

 

 Pommen ville me till förlossningen

 

 Tur att man har I-phone med spel....

 Hög som ett hus, jag älska lust gasen

 Första bilden på mig och Charlie♥

 

 Dagen efter en stolt pappa

UNG OCH BORTSKÄMD

Igår kom Charlies saker. Tomten kom tidigare till honom. Mormor och morfar hade prata med tomten.

De kom med hans lekhage. De som levererade hagen hem ringde och fråga om de kunde ställa den på gården. Vad tror de jo ställ en sak för 2.200 kr så vem som helst kan ta den *morr* Det slutade med att de ringde och jag kom ut. Vad skulle vi säga till mormor och morfar om den blivit stulen...vi vill ha en till haha.
Jag fattar att man kan ställa det ute på ladet eller en gård eller en håla men MALMÖ hallåååå

Av mamma och pappa fick han en superfint babygym

 

 Här ligger han och gymar nacka, armar och ben haha....han brukar somna till sist. Tänk om jag me gjort det när jag gymmat.
Kan hända att det kommer inträffa när jag ska börja träna :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0