BM besök

Idag har jag varit hos BM på Cura kliniken. Min vanliga hade semester. Men det visste jag redan.

Jag skulle först kissa lite lite i en mugg - de proverna va bra
Sen va det dax för blodtryck - Det va perfekt, som BM sa :)
Sen lyssna vi på hjärtljud som va superstarka och perfekta
Till sist tog vi blodprov för att kolla så jag inte bildat antikroppar mot RH + iom jag är RH -. Och det hade jag inte :)

Så alla prover vi tog va superbra. Men jag har även städat lite i dag nästan hela vardagsrummet är klart. Men nu orkar jag inte mer. Mattan tog en massan tid. Nästa gång får Tompa ta det. Det va trots allt hans val att ha matta haha

Nu ska vi snart till mina föräldrar och lämna tillbaka deras kung haha. Han är ganska trött på att vara här tror jag. Han längtar efter sina snälla föräldrar och jag förstår han ♥

Ska även hinna damsuga innan tompa kommer och moppa och han är här om ca 30 minuter..... skynda skynda Catta

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0