Har gjort allt och lite till.....

Japp sitter just nu nöjd i soffan och glor på tv. Har fått gjort allt det och lite till är så sjukt nöjd.
Imorgon ska vi på vårt 3d utltraljud och sen mysa runt på stan. Låsa upp min dumma mobil som T ska få. Kolla efter headset och hämta täcke och kudde till lilla filuren i magen. Har ju köpt vuxen lakan som jag ska sy om till 2 små fina set till filuren.

Sen blir det storhandling och så på ICA Maxi. Sen blir det mysvila och sen kommer söta vänner hit och grillar och så klart lilla Robin.

T är iväg och på sin Torsdagskvälls syssla. Så jag sitter här i mörkret och tycker det är mysigt.

Jo jag har även "städat" migsjälv idag. Inpackning, skrubb och rakning. Allt gick bra förutom rakningen på ett ställe och då kan ni gissa.....nä det va varken armhålorna eller benen. Har ju en enorm mage nu och fick raka i blindo haha.

Men det är iaf skönt att ha lite hemma spa.
Nu ska jag hämta lite cola och äta toblerone

Kommentarer
Postat av: sussi

Kära svärdotter,VET precis hur det är att raka sig i blindo.... Även jag har en mage som sticker ut!!! OCH det alltid !! Din försvinner om 3 månader, LYCKANS OST =) Puss & Kram från skäggiga damen

2010-07-30 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0