Idag vakna jag och mådde inte bra, helt u...

Idag vakna jag och mådde inte bra, helt urlakad, matt och trött :( Ut me dogsen och sen frukost. Sen va jag sååå trött att jag gick in och la mig. Va först på toa och misslyckades pga järntabbleterna. Inte kul alls :( nå ja in i sängen. Lyckades iaf att somna, Catta VS kroppen 1-1. Men då beslutar sig min kropp att jävlas, jag vaknar av att jag slutar andas!!!! Fy fan va obehagligt. Catta VS kroppen 1-2 *suck* sätter på tv och känner mig lite uppskärrad för det har aldrig hänt innan . Tänker att jag borde prova gå på toa för att jämna ut ställningen. Lyckars med detta och det är nu 2-2 *haha* känner mig nöjd och går och lägger mig igen. Skönt att slippa känna sig förstoppad :) Lyckars med att somna och sover tom ganska skönt. Ställningen är alltså Catta 3 och kroppen 2. Efter 35 min vaknar jag av ett urljud och ställer mig rakt upp i sängen helt förfärad. I ca 2 seck fattar jag inte va ljudet va. Men kommer sen på att det va min rottis so drömmde och yla och det högt. Då börjar vi. Catta VS rottis 0-1. Jag ger upp!!! Nu ska jag städa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0