Så då var man i sängen igen :) ska se o...

Så då var man i sängen igen :) ska se om jag får en skön sömn. Man kan ju alltid hoppas. Träffa Kajsa idag efter hon slutat jobba. Vi satt på Vespa i över 4 timmar haha. Planera nyår :) det ska bli så kul. Visst jag väntar på något mer spännande <3 och till den dagen längtar jag till så jag håller på att gå av på mitten Haha. Vi kom iaf fram till vad vi ska ha till efterrätt *mums* Marcus får stå för lagandet och Tompa passa Charlie. Själv ska jag göra mig fin inta champange och röka lite hihi( om amning går som det ska så ska det pumpas) allt är under kontroll. T kom hem nu och ska sova. Skönt för han att det blev tidigt. Nu ska jag me sluta mina ögon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0