Söndagen är här.....

Sitter just nu i soffan och kollar på MTV.

Kanske borde ta ett tag här hemma och diska lite tex. Igår mådde jag inte så bra. Spenderade nästan hela dagen i sänger iaf 90% och sov mestadels. Inte så kul för T nu när det va helg. Men jag får sådana dagar ibland. Helt galet. Får prata med min BM på tis och be henne kolla järnvärdet och mitt blod iom jag är RH negativ.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. T är och tränar och sen ska han till en vän en stund. Får se vad kl blir när han är hemma. Men då ska jag har hunnit med lite här.

Snart är det en ny vecka och jag har bytar just nu vecka 2 ggr i veckan. Så klart när ni andra me gör det dvs måndagar och även fredagar för då går jag in i en ny vecka i mig grav.

Ska nu surfa runtt lite på andra bloggar och sen ta tag i disken blääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0