Tänkte jag kunde lägga upp en bild när j...

image (MMS)

Tänkte jag kunde lägga upp en bild när jag va liten. Farmor och jag, vi ska hälsa på henne på måndag.  Idag åkte jag och T till Möllan och lämna in min gamla iPhone för upplåsning, gick till trianglen. Hämta min nya ( inte senaste, den har för många buggar) fick ett headset av T. Tog en Cola på Mc D. Gick och hämta min gamla som T fick och promenixa hem. Sen blev det 3 timmars spenderande med våra mobiler, T va super duktig, annars brukar han bli arg på nya saker hihi. Sen så hämta T mat och vi såg en film. Kl halv 12 tog vi en promenad med Wailer på 40 min i rask promenad och nu ligger vi i sangen. Jag bloggar och T raggar nya appar till sin mobil :) men jag vill sova nu. E sjuke trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0