Ts sista semesterdag....

Idag börja vi dagen med att städa lite. Och vika tvätt. Fast där är tvätt kvar. Men vi får ta det senare.
Sen drog vi in till stan för att köpa en aloverakräm till Ts kropp. Det kliar och svider nu stackare. Men alovera ska tydligen hjälpa. Tror det gör det för nu ligger han och sover i soffan. Det ser ut som om han sover skönt.

Jag är så glad att jag har honom. Han är väldens finaste♥
Visst kan jag bli tokig på honom och arg. Men är allt kommer omkring är han den bästa man kan tänka sig.
Han ställer alltid upp och finns där för en hur knas allt kan vara eller vad som än hänt. Han har ett fint hjäta och stort min man.

Ska gå ner och handla lite nu innan han vaknar. Ska även diska upp tror jag och lyssna på talbok.
Ska även kamma Pommeskito som är såååå tovig. Han kommer inte bli glad alls haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0