Vi fick pressenter från skottland <3

Nja eller Charlie fick om det ska va helt rätt.

Pappa och Lisa kom ju hem i måndags frå Skottland men vi hade kvar Viggo 1 natt för de skulle till Tyskland för att handa sprit.

så vi kom dit i går med Viggo och käka lite och det va super roligt. Lisa och Tompa "bråkade lite" (på skoj)

Vi hade ävn beställt sprit. Som jag ska ha på nyår haha

Detta fick iaf Charlie

 Super gulliga morgon tofflor

 En kilt haha, Lisa sa till T när hon gav den till honom - jag hoppas din son är man nog för en kilt. Men T uppfatta inte riktigt det utan trode för 3 sekunder att de va till honom och han tänka - När ska jag ha kilt...nja jag kan nog hitta tillfällen när jag kan ha den......som jag skratta när han berätta det *asg*

 

Sen fick vi även innan de åkte ett par coola skor som Lisa inte kunde motstå och hon sa jag vet att han inte kan använda dem på typ 1 år men jag kunde inte  låta bli



T har fått sin garderob städad ju av sin snälla fru, nu har pudlen me börjat uppskatta det för jag leta efter honom och var hittar jag pudlen
 Jo han har bäddat ner sig i garderoben och myser

Nä nu ska jag ta ett tag och tvätta vår fördömda matta och damsuga soffan.

Sen ska jag börja med maten till Tompa
Det blir spagetti och köttfärssås *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0