Denna helgen är nu slut....

Helgen har varit super, i fredags va det bara chill. Det är inte helt fel att bara chilla. Var iof och träffa Filippa. Vi tog en lunch och en fika och snacka en massa. Det va så länge sen vi träffades, så det va bara kul.

I lördags träffa jag Ana som jag heller inte har träffat på länge, dock inte så länge sen som med Filippa. Det va supermysigt att träffa henne. Blev även lunch med henne me.

Sen drog vi hem till mig. Där hitta vi några grabbs som kollat fotboll. Det hela sluta med att Kimsa skulle hjälpa sina päron och Clins skulle hem och äta. Men han och Christel skulle komma igen óch spela mini golf.

Det lämnade oss så va det "bara" jag och Tompa och Virre och Ana kvar. Vi drog till kvartes krogen här och käka lite innan mini golfen. Det slutatde med att det inte blev någon golf pga stormen. Vi kolla fotboll och så kom Staffan. Både Virres och Staffans töser va och roa sig på annat håll. Vi ska nog ha dem på middag nästa helg. Det kommer bli mysigt.

Idag har jag inte gjort kungens skit bara legat i soffan el sängen och kollat tv. Skönt men ändå uttråkande...

Imorgon ska jag till Ann och det ska bli supr kul. En lite tripp till kävlinge :)
Alltid kul att komma iväg.

Nä dax att hämta lite is till min cola som är varm nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0