Inte orkat skriva

Så nu orkar jag skriva lite :)

Midsommar firade vi i Kävlinge och det va supermysigt. Vi grillade och tog det lugnt. Det konstiga med att vara gravid är att jag tycker Kall öl är supergott. Dock kan jag inte dricka det. Men en klunk tog jag på midsommar och gurgla runt et i munnen *haha* Medans de andra drack snaps, cider och någon grogg. Det blev Cola för mig.

Vakna dagen efter som om jag varit på värsta festen. Ont i halsen hade jag som om jag rökt 2 packet cigg. Röker ju inte alls nu. Ont i huvudet och svettades som en gris. Ja en riktig bakfylla kan man säga. Precis som om kroppen va inställd på det.

*kroppen tänker* Jaha då va det dagen efter midsommar och jag ska va bakfull.

Så orättvist, jag va sjuk och är fortfarande lite snorig. Låg hela lördagen och i söndags va T ute med mig ( rasta mig) Jag som bara intagit Cola och inga cigg ska väl bli sjuk dagen efter midsommar haha

Idag börja jag med att storstäda köket och är inte helt klar. För jag skulle ju bli rastad av Marja idag. Och det blev jag. Men först tog vi nog den längsta lunchen jag suttit på. Hon tog mig till ett litet ställe i närheten av där vi bor ( nästan grannar) De va super gott och där satt vi i typ 3 timmar haha..... Sen tog vi en promenad till vet kliniken för att beställa mat till mina dogs och sen handla Marja fina blommor till balkongen.

Väl hemma blev det att sitta i soffan och sen städa lite till i köket. Imorgon blir det luckor och golvlister.

Nä dax att borsta gaddarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0