Lördags fun

Har sovit ganska gott . Man sover ju som sagt inte så gott när man är gravid :( Man har konstiga drömmar och jag drömmer redan innan mycket märkliga drömmar. Men inatt sov jag gott trots konstiga drömmar och fest, barn och att vi va hemma hos mina föräldrar.

Kan va för att jag sa till Ann att jag ville att vi skulle fira nyår i år igen och att jag skulle festa till det lite och att T får ta hand om vår lilla påg som har anlänt då för 2 månader sen om vi håller BF. Så jag skyller denna underliga dröm på Ann :)    ♥

Idag ska jag träffa Anna vilket jag nog inte har gjort på hmmm typ 2 månader. Så det ska bli himla roligt. Det har pratats om minigolf ikväll me lite annat folk. Men just nu stormar det ute och etär inte så kul då. Men det är ju som sagt några timmar tills dess.

Igår satt jag ner och gick igennom vad vi behövde till bebisen ♥ Så nu har vi en lista vad vi har beställt från barnliv och sen lite småprylar. Ja typ en del av de saker jag lagt upp här. Sen har vi ju tur så vi kan önska oss saker i julklapp till honom. T vill ha en lekhage och jag har hittat en super fin. Men de är dyra 1500 för en vit fin. 

Men det känns så himla länge tills han kommer och jag längtar så mycket så jag håller på att gå sönder när jag snöar in och tänker på det.

Jag vet inte om jag skrivet det innan men i Måndags så la jag mig för att läsa boken som min BM hade gett mig om förlossning mm. Wailer hoppa upp och la sig på Tompas plats och han andras tungt i början så sängen skaka lite typ som om den vagga oss lite. Helt plötsligt så känner jag 2 pick. En helt underlig känsla och nu om jag ligger ner kan jag känna lite prattel typ i magen men inte hela tiden. Men han är ju 19 cm nu så han är inte så liten haha. Så det är inte konstig att jag känner honom lite. Jag tror det är han iaf *s*

 5 dagar till och sen är vi halvvägs weiiii igenom denna grav och då är det nedräkning 140 139 138 osv najs :)

Ska slappa lite och sen ska jag fixa mig inför att träffa Ana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0