Midsommar

Idag har jag varit mycket trött sen igår. Gud vilken lång dag det blev. Jag fixar inte det länger *hihi*
Men jag har fått städat i köket lite istället idag och det känns skönt.

T är hemma idag och kollar foboll och det är mysigt. Men jag ska snart gå in och glo på ett serie som jag nu inte0kommer ihåg vad den heter men bra är den iaf.

Har varit dålig på att blogga den senaste tiden. Men det ska bli anorlunda. Ska ta mig samman med det för det är ganska skönt att skriva av sig lite om dagen. Sen det mer  privata får man ta i sin bok.

Mer än halva tiden är gången och tiden segar sig fram eller som en vän sa det känns som om någon hällt sement i klockorna. Ja exakt så känns det. Jag har lite del mål att se framemot.

* 30/7 Ultraljud 3d/4d

* 1/10 typ när alla saker kommer och vi kan köpa saker hem och fixa inför ankomsten av filuren. Tvätta alla alla käder vi fått och lägg in i storleksording. Handla vad vi ska ha med oss på BB och lite sådant.

* Dagen för förlossningen <3

* Sist men inte minst ny år då jag ska inta champange och cigg me mina fina vänner Ann och Kajsa......sitta på balkan och mysa med dem och ha en fin nyår med deras respektive och Sebbe så klart.
Tompa får va första förälder och jag ska ha punpat som den ko jag antagligen kommer att bli :)

Sen saka det så klart bli kul att gå på föräldrar utbildingen och besöken hos BM.

Jag hoppas att bara vi kommer in i augusti så kommer tiden att gå. Men jag kanske har fel....eller så är det önsketänkande.

Sen ska vi även få ärva lite annat smått av Sebbe, han är snäll han. Lite leksker mm. Tur man har så snälla vänner och så en barnstol av matrina och en bilstol.

Nä dax att lägga sig i sängen oc bara slappa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0