Mys dag <3

Idag har varit en bra dag. Men jag fick mitt straff igår. Jag bar soffa och städa källaren och fick sjuke ont i ryggen men det kändes bra att få rensa ut.

Idag fick vi äntligen vår säkerhetsdörr som jag kämpat för i ca 1,5 år ganska exakt.

 

De sa att de skulle komma mellan 8 och 9 de kom strax innan 9 och de skulle vara klara senast kl 11. Vilket jag tyckte va super. Iom jag skulle träffa Ann och Sebbe. Men så klart fattades de material. Varför är det alltid så??? Så de va klara 22.40 och jag som bokat med Ann 11.45. Fick messat henne och hade så klart förvarnat. Iväg på stålhästen :)

Vi tog även en tur till SEB efter vi lunchat på Jensens. För jag skulle hämta ut kontanter iom mitt kort va spärrat för de misstänker att mitt kort skimmat.  Tog en tur inom forum för att betala mitt kort men det va betalt :)
Så jag hade då 312 kr över. Så jag va så klart tvungen att köpa något till filuren i magen ♥

 Snkuttefilten blev det :)

Sen har vi haft Chrille här och han fixa internet.... tack snälla :)

Nu ska jag faktiskt knoppa. Är ganska trött faktiskt. Ska städa imorgon och så ska jag så klart börja tömma lite här uppe i lgh iom jag nu har plats i källare haha.

Imorgon blir en mysdag med mig sj. Ska nog bada och lite så på kvälle. Även Gullig ska bada. Vi ska tävla på lördag. Så det är hemma själv i morgon som gäller iom Tompa ska på personalfest.
Kan va ganska skönt och så slipper jag ju han när han är bakis haha iom jag inte är hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0