Vi gör slut....

Ja då inte jag och Tompa....tur han inte är hemma ikväll. Fick ett break när jag kom hem efter min lilla åktur me bilen....japp det är jag och bilen som gör slut :( Bilen är superfin verkligen. Men kopplingen är helt knas...den hoppar/skakar vet inte riktig hur jag ska förklara det och det gör mig nervig och resulterar i motorstop...

På väg upp i hissen från garaget fick jag breaket......börja me att jag blev röksugen (kommer dock inte röka)

Så nu sitter jag här ensam med 4 hundar och bölar över detta, jag vet själv att det är sjukt att beté sig så. Men jag kan inte hjälpa det för fem öre. Man fattar det i huvudet men det går liksom inte att uppföra sig ....så just nu sitter jag och tänker att jag är tramsig och fattar själv att jag är knas......och bölar över detta. Får skylla på graviditeten.....fast jag undrar ändå.....

Känner även mig ledsen och besviken på mig själv.....

Har även frossätit, dock va det jordgubbar och hallon.....

Usch jag tänker inte köra en ända tur till och tänker skaffa mig en automatare......ska prata me pappa om det.





Ska gå och lägga mig snart och glo lite tv och glöma denna dag.






Kommentarer
Postat av: Ann

lilla söta du <3 <3 <3 du är gulligast i hela världen vet du det=)

2010-05-27 @ 23:23:18
Postat av: sussi widell

Lilla vän...

Det är helt normalt att deppa ihop ibland och släng bilskrället !! Du får äta gumman MYCKET typ för 2 =)

MEN INTE RÖKA !!

Men vad menar du med 4 hundar ???



Kul att du startat upp din blogg igen har saknat den.



Ta nu hand om dig kära svärdotter.



Puss & Kram

2010-05-28 @ 09:00:34
Postat av: Catta

Vi har pappa och Lisas hund här för de grisarna är på semester på Cypern.



Hehe röker inte, och tänker inte äta för 2 det har jag gjort i 3 mån och jag kommer få träna som 4 efter i så fall.



Visst är bloggen fin?

2010-05-28 @ 09:04:47
Postat av: sussi widell

Ja, jag läste färdigt bloggen sen och såg att trollet var hos er, yes mycket mycket svinet att vara i värmen nu.

Din blogg är super, såååå kul att få läsa om lille Charlie och givetvis om er andra oxå :)

Skit i vikten gumman tänk på att det är enda gången i lvet som man kan äte med gott samvete, visserligen ska man gå ner det efter förlossningen men men....du rasar säkert sedan.

Puss puss min sötnos !

FARMOR

2010-05-28 @ 11:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0