Riktig skit dag idag

Började med att jag sovit så sjuke dåligt att det knappt är sant.
Allt va iaf ok till 13 tiden då jag fick ont i magen och hoppades på att kanske bebis va på väg...men va inte säker. Det visade sig sen att jag vat magsjuk, vilken nit haha
Undra vad jag ätit som gjort mig sjuk eller om det bara varit lite mycket på sista tiden... Men nu går det iaf framåt med mycket så jag är glad. Har fått bra sms idag som gjort mig mycket glad <3
Har även fått fina samtal av vänner, najs. Undrar om Kajs har ett 6:e sinne???? Jaja hon ringde iaf och sa att hon visste att något va fel me mig idag....hon trode då iaf att min förlossning kommit igång och jag hade ont i magen...han hade rätt fast ändå fel haha

Imorgon ska jag göra det jag inte fick gjort idag. Ska tom sätta kl på 7 så det blir gjort på förmiddagen.

Det ska

* Diskas upp
* Dammsugas
* Moppas
* Torkas av
* Fixa det sista med BB väskan
* Lägga förlossningsbrev på  plats

Nja det räcker, ska nog boka tid tvätttid me när jag tänker efter

Nu ska jag me sova för alla andra i huset sover lungt och fridfullt. Finns ingen härligare kännsla av av att sitta och njuta av den underbara enegin som infinner sig i huset när alla sover lungt och skönt.

    

Hoppas imorgon blir en super dag, ska iaf träffa pappa om jag inte behöver toa inatt.....hoppas inte.

Nä nu säger jag godnatt me för idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0