Super dag än så länge....

Så då vat man hemma igen och har tom vat ute med dogsen :)

Träffa Kajsa halv 12 och käka me henne på det där kalkonstället Ingesta eller va det heter. Vi åt en supergod gryta *mums* Kvart över 12 va det färdigt med lunch och dax att lämna tillbaka Kajs på Seb :) Ringde Ann

- Hej det är Ann
- Hej det är jag
-Kan jag ringa dig om 10?
- Nä
- *tyst*
- Jag är vid stationen och undrar om du har slutat skolan i så fall kan vi fika
- Då ses vi där om 10 min...
- Jeps
-puss
-puss

HIhi så roligt, man blir så chockad när någon säger nej till attt man ringer tillbaka om 10 min. Det är något man alltid svarar jag på. Men då hade hon ju redan varit på väg hem juh....

Vi tog en fika på E-huset och det va mysigt. Vi har inte träffats på länge.

Nu e jag hemma och ska se lite på Gossipgirl, för jag missa det igår *morr* Helt galet som Kajsa sa att missa detta program :) SKÄGG

Sen ska jag bjuda upp damsugaren på en dans och moppen me :)

Ska tända ljus och göra det mysigt till T kommer hem <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0