30 dagar kvar

Idag är det 30 dagar kvar till BF. Jag vill att han ska komma tidigare. Men vi får se hur det blir me det. För mig får han gärna komma vilken dag som helst efter den 15:e, så hinner vi gå kurserna på Cura.

Igår va jag hos frissan och fick mitt hår fixat, så jäkla skönt. Och på fredag så sätts min fina extra hår i. Gud vad jag längtar efter det.

Idag ska jag tvätta och fixa CV blää. Men måste ha det fixat tills jag ska på arbetsförmedlinen.

Ska även ta Wailer till doktorn, han har skit i sitt öra och behöver lite droppar.

Har småsaker att göra här hemma, så jag kommer nog inte få det så lugnt idag.d Men ska försöka ta det lite lugnt för jag är ganska förkyld. Och den blir jag gärna av me.

Längtar tills T kommer hem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0