Blev en bra dag efter en pissdag igår

Idag slutade dock med att det blev en bra dag. Igår va jag säker på att det skulle bli en pissdag.

Köpte mitt wii spel och ett par mjukisbyxor och en super mysig tröja.

Sen va jag på amningskurs. Den va superbra och mycket nyttig information. Det är nämligen nog inte så lätt att amma som vissa säger. Det krävs tydligen taktik och så ska man se så barnet suger ordentligt. Annars får man stoppa in ett finger i munnen och sen börja om. Om barnet inte suger som det ska det är då man får ont. Fick även reda på en massa annat bra. Skrev upp en massa och på fre ska T få en lekton av mig :)

Ska nog köpa en amningskudde, har inte varit så sugen på en. Men nu vill jag ha en pingu amningskudde



Fick även goda nyheter av Lisa idag vilket gjorde mig super glad <3
Men det räcker med info om det.....

Imorgon ska jag bara försöka vila mig iform. Göra ingenting förutom att tvätta. Kanske dammsuga. Ska iaf inte fara och flänga som jag brukar. Har nämligen en jäkla förkylning som jag vill bli av med. Ska nog spela mycket tvspel me och kanske måla villet jag tjatat om nu ett par inlägg. Konstig nog känner jag mig stressad och hinner inte det haha

T och jag spela mitt nya spel och det va kul i slutet när T inte va så jävla ego. Han är dock ingen teamplayer. Så jag förstår de som inte vill spela tvspel me honom. Men efter lite irriterade miner från min sida bättra han sig. Jag va snäll mot honom och lät han ta svampar och så men han bara sket i mig och tog allt. Knuffade ner mig i hål för han va stirrig mm. Vi spela super mario det nya spelet som är ganska lik det gamla som jag älska. Och jag tycker detta är kul. Även T tyckte det va kul.

Nä ska fixa lite till här innan jag ska kolla tv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0