Fredag och fått gjort typ allt

Idag va det att sätta igång dagen direkt.
Steg upp kl 7 för att ta emot Viggolito, sen ut me Wailer. Fick i mig lite frulle innan jag stack upp med borren till Paula. Kl 9 satt jag i frisörstolen och skulle få i mitt extrahår haha

Va färdig där vid halv 11 tror jag. Sen cykla jag hem och handla inför kvällen och handla en bulle som jag käka framör tv. Fixade lite med mina papper.

Sen drog det hela igång. Städingen och gud så fin det är nu. Har även lagat en god middag till T som står i ugnen och riset på plattan. T kom hem med vår matta som varit och tvättat sig på kemen haha.

Vi har även fått bäddat rent och tänt ljus och det som fattas är vår lilla pomme, som är hos Käthe och leker kungarna av tylösand haha.

Vi ska idag se idol och mysa. Imorgon ska vi fixa lite på balkan och T ska tvätta. Själv ska jag inte göra så mycket. Har faktiskt sjuke ont i ryggen idag. Men det kan man väl få ha när man är i vecka 37?

Igår va en super fin dag, men tänker inte skriva om det här. För det handlar inte om mig men det va en fin fin dag.

Nä, nu ska jag fixa lilte med maten är hungrig som fan iom jag levt på en bulle idag och frullen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0