Har nog aldrig varit så trött

Sitter i soffan och känner hur ögonen bara vill blunda och hur det svider i dem. Natten har varit hemsk hemsk.....

Iom jag gjorde så himla mycket igår fick jag så sjukligt ont i ryggen att jag knappt kunde gå. Kunde inte vänta mig ens typ. Som om inte det va nog så finns det ingen ställnig i välden som är skön just nu och då menar jag att sova i....sovställning ;)

När jag väl somna så vakna jag av att jag va kissig. Pojekt kissa.... och detta projektet kom nog 7 ggr i natt. Så fy fan vad trött jag är.....

T tog dogsen och jag gick och handla frulle. Nu tvättar han och jag ska lägga mig i sängen och sen ska jag fan måla en stund idag. T ska till stan och handla jacka och skor. Själv är jag inte sugen ett skit på att handla kläder.

Vill bara att Charlie ska komma ut och jag kan få ha min kropp för mig själv igen.....
Gud vad jag längtar efter att han ska komma, dock inte efter själva förlossningen.

Nä nu ska jag sluta ögonen en stund till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0