OFF......

Uppgivenhet, omotivation, slöhet.  Brist på krafter. Den enda viljan som egentligen existerar i min kropp just nu  är viljan att inte göra någonting alls.

Eller jo, jag har bestämt mig för att göra inget på onsdag och då menar jag inget. Jag ska på ett möte imorgon i stan och samtidigt ska jag köpa mig ett nytt spel och så ska jag spela hela onsdagen. Inte gå upp ur sängen alls för jag ska koppla in wii i sovrummet tror jag.

Jag är sjuk, har feber eller undertemp och snorig och ont i skallen.

Jag måste vila mig ifrom och då är det så sant. Iom jag ska orka med en förlossning och det kan jag säga att jag orkar inte me nu....

Idag har vi även varit på en förlossningskurs på Cura som inte gav så mycket. Visste typ redan 97% och då överdriver jag inte. Men det är väl nyttigt att höra det igen.
Väl hemma kände jag hur sjuk jag va och T bädda ner mig efter vi fikat. Fick även avbokat hans fam. Dock inte för jag va sjuk. Utan det va kris på deras jobb. Men nu i efter hand så va det bra. ( De kommer på ons i stället :)  )För där efter bädda han ner mig. Dock fick jag bara sova i 40 min för då ringde lisa och väckte mig för hon skulle hämta Viggo.

Sen har jag legat i soffan och nu ska jag ta mig in i sovrummet.



Mosse sover på Ts huvudkudde och då får man agera huvudkudde om man snor någon annas.
Enligt T så sov han bra på Mossekudden. Kan tillägga att Mosse sov gott me.

Finaste ♥

Nä sängen kallar och det har den gjort ett tag. Men ibland upplever jag att när man är sjuk kan man liksom inte komma till ro.

Sov gott alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken Lisa som väcker dig efter en liten stund. Hoppas du kunde somna om igen och att du blir bättre och bättre dag för dag.

Kram på dig min skatt

2010-10-12 @ 08:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0