snabbt inlägg

Sitter i soffan som vanligt och har varait på mötet istan.

Sen fick jag för mig att gå i affärer, men kände hur svag jag va. Fick iaf med mig ett par mjukisbyxor. Ja det är det ända som är roligt att handla och jag kan ju träna i dem sen. Även en ny myströja fick följa me hem. Sen gick jag in i en spel affär. Ja en sådan som säger spel till ps3 och wii. Skulle köpa mig ett spel, ja det är sant. Fick verkigen koppla på acting skills....et spel kosta 649 kr helt sjukt ju. Men iom jag har planerat att göra inget imorogn mer än att spela detta spel måste jag ju ha det haha.

Så jag kom ut me mitt första spel jag köpt (räknar inte singstar)

Nä ska snart iväg på amningskurs, hoppas den är bättre än förlossningskursen igår. Visst den va bra men inget nytt.

Ska nu ut me dogs och sen iväg......

ska nog ta fram så jag kan laga korvstroganoff idag....det sköter typ sig själv. gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0