Tänker stanna i sängen.....

Idag har jag beslutat mig för att stanna i sängen tills min förkylning har bestämt sig för att flytta.

Iaf kan berätta om helgen.

Fredags va Katrin och Virre här på midda. T laga sin pasta rätt och sen myste vi alla i soffan me godis och chips. Jag slapp tvinga dem kolla på Idol. För de ville se det själva haha  *pustar ut*
Kvällen va en perfekt freda kväll me fina vänner.
Vi fick även en fin fin pressent, eller nja inte vi utan Charlie. Finns en risk att jag tar den för den va så himla söt *shhhhh*



Lördagen spenderade jag med att sova en hel del. Kl 15 träffade jag upp Ana som jag inte sett på typ 3 månader. Vi va och fika och sen hem till henne och låg i hennes säng och bara prata *mys* Va hemma vid 20 tiden tror jag och kolla dansfeber och en film. Sen va det sängen igen eller ja jag sov i soffan.

Söndagen mådde jag inte alls bra så jag va uppe och käka frukkost och sen tillbaka i sängen och sov till kl 12.30. Upp duscha och fixa för vi skulle til Höllviken för att fira Andreas som fyllt 20 år.  Det va hur roligt som helst. Vi va nog hemma vid...hmmm vet inte men jag gick och la mig direkt. Kolla tv och sen somna jag efter vi ätit lite kvällsmakor vid 21 tiden.

Idag har jag pratat i telefon me söta Ann som varit i köpenhamn me Nikke och förlovat sig <3 Så himla roligt.

Tillbaka till idag nu då, det blir sängen för hela slanten. Vill bara bli av me förkylningen nu när det "bara" är 17 dagar kvar till BF och han kan ju komma tidigare vilket han får mer än gärna göra.

Nä ska hämta lite oboy nu och kolla tv och kalla upp alla dogsen i sängen *mysigt*

Kommentarer
Postat av: Coquina

Krya på dig!

2010-10-20 @ 00:02:22
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0