Trötter!

Gud så trött jag har varit idag....helt sjukt.

Iaf så va Sussie och Ronny här igår. De fick den fina middagen, pizza. Då menar jag inte hemmalagad utan färdig. Inte nog me det så fick de äta ur kartongen haha.

Sen fick jag amningskudden eller vi fick väl den :). T kan ju ha den när han myser eller ger välling/ersättning. Så vi blev super glada och det va pingu ♥

Imorgon ska jag träffa pappa en stund ♥

Idag har jag bara softat och så kom Martina och gästa en stund idag. JO vi va på kurs om smärtlindring. Det va ganska intressant faktiskt. Sen har jag bara legat i soffan och softat.....

 

Får besök av Virre och Katrin imorgon kväll och det kommer bli mysigt. Ska käka Ts goda pasta rätt och sen massa gottis till idol. För jag antar att de vill se idol. Ja eller jag kommer tvinga dem haha. De kommer kl 19

Nä ska ringa Ann snart men först ge dogsen mat

Godnatt välden ses i morgn ♥

 


Kommentarer
Postat av: Katrin

hej vännen!

Ska bli mys ikväll och det är helt OK att vi se ser IDOL, hihi!

kramar

2010-10-15 @ 11:39:04
Postat av: Coquina

Amningskudde är perfekt =)

2010-10-16 @ 00:42:06
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0