Varför måste man ha rubrik??

Nåja, sitter iaf i soffan och kollar på ett tv program Marriage ref. Så galna människor det finns.

Idag har varit en lång dag. Farmor fyllde 90 och hon kom till pappa och Lisa kl 11 och då va jag där med bullar ( T va och golfa sen kl 6.30. Jag steg me upp då, sov så himla dåligt)

Va och hälsa på pappa, sen va jag tvungen att åka hem och sova lite för jag mådde inte bra alls. Har haft skalle bank sen jag vakna. Kl 16.30 va vi hemma hos pappa och Lisa igen färdig och fina. T va hemma vid 14 tiden. Så han följde med ut och käka.
Även min kusin och hans fam va me och Sten och Kajsa. Det va trevligt förutom att jag hade så ont i huvudet....

Sitter nu i soffan och glor på tv. T är på Big Bowl och bowlar me de han golfa me för det är tävlign. Jag tror han vinner, heja baby.

Är så trött så jag orkar inte ta mig in i målarrumet och måla. Funderar på att lägga mig i sängen och glo tv. Synd bara att det är så dåliga filmer. Men jag kanske somnar

   

Nä det blir som jag skriver, tar me mig lite kladdkaka in och mjölk mums.

Ska bara kolla nyheterna först

Nu längtar jag som bara den till Charlie kommer. Det är så nära men så långt ifrån  ändå :(
Tänk så mysigt sen när man är hemma (visst man kommer va nervös och ovan, men har ju övat lite me Sebbelinaren ♥) Mysigt nu me när det är mörkt och man kan tända ljus.....

Apro på det så hoppas jag på snö denna julen....den kan komma dagen innan lille julafton och stanna till den 2/1. Det hoppas jag på. Kom att tänka på snö när vi prata norrland med Kajsa idag.

 

Nä dax att göra lite för att avancera in i sovrummet. Tar dogsen me upp i sängen *mys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0