Fina saker av mormor och morfar

Igår kom Lisa hem med lite saker till Charlie som hon och pappa tyckte han skulle ha.

 De hade köpt mössa och vantar, så söta ♥ Tack söta ni, vi får så fina saker.......

Roliga i det hela är att Lisa stoppat mig med att shoppa kläder till Charlie men hon och pappa handlar för de kan inte motstå haha.......

Om det va igår eller i förrgår.....jo i förrgår klippte jag ner min söta Mosse. Han är så mysig nu för han tycker nog det är lite kallt haha....T älskar när han är så kort klippt.

Idag har jag varit med Paula och bokat tid tills hennes tatto. Sen  har jag fixat lite och nu tvättar jag. Ska snart börja laga lite mat. Blir spagetti och köttfärssås *mums*

JO jag har själv shoppat till C idag men kan inte visa för ska visa T först.

  Naken gumparna haha

 Fina

Kommentarer
Postat av: Mormor

De ser ut som två stora nakenhundar utan tofsar.

2010-09-24 @ 10:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0