Jag är helt övertygad

Jag är helt övertygad om att jag har väldens finaste människor runt mig.

Som mina fina människor runt mig vet har det varit mycket jobbigt ett tag. Mer än så skrivs inte här.
Men nu går det bara framåt. Dock är det små steg åt gången.
Jag vet inte hur jag hade klarat det om jag inte haft dessa fina människor som stöttat och tagit hand om mig.
Ni vet alla vem ni är ♥

Idag har jag storstädat sovrummet inför vår lilla filur som nu inte är långt bort. Är inte riktigt klar än men det är nästan färdigt. Har även varit hos pappa ett tag och fått stryk igen i yatzi *suck* Det är omöjlit att slå han.

Jag har ju som alla som känner mig haft ett blogg uppehåll pga vad som hänt. Men nu är det dax att böjrja blogga igen.

Imorgon är det "bara" 50 dagar kvar till BF. Gud vad jag längtar.

Har fått tvättat hela stora högen me kläder som jag fått av Ann. Allt är tvättat och vikt och ligger på sin plats. Har även sytt 2 set påslakan och ska sy 2 till. Har fått in snitsen på det nu :)

I helgen ska vi fixa det sista och inhandla litefi saker

* Hylla

* Små korgar

* Blöjor

* Våtservetter

* Ersättning (kan behövas)

* Kopp att dricka ur (bebis)

* Den uppblåsbara saken som man lägger på skötbordet som typ luftmadrass haha

Ska snart sova, men hade en riktig hemsk tur me dogsen idag. T är ju i köpenhamn och kollar fotboll.

Så jag skulle mysa lite och kolla The mentalist, som brukar vara ganska harmölst och lite små kul för han Jane är super rolig tycker jag. Idag va det hemskt och mycket äckligt och skrämande. Jag lider nämligen av Coulrofobi som är  rädsla för clowner.....fy fan va de är hemska och skrämande. Tror ni inte att idag va det en clown som va mördare och vid ett tillfälle så va det typ 40 st på tv *brrrrrr* Det va nästan så jag fick ståpäls.......
Fick fega mig ut me dogsen sen......de måste ju ut och kissa.
Jag klara det och sitter nu i sängen och känner mig jävligt nöjd rent ut sagt.

Som jag skrev innan så är det imorgon 50 dagar kvar. Nu kan man få riktiga kickar eller långa ut dragna töjningar av min mage ( när Charlie sträcker sig) Det gör faktiskt ganska ont men jag trycker tillbaka lite hihi.

Imorgon är det dax för att tvätta en hel del. Jag har bokat 2 tider hihi.
Ska även se om jag kan hitta en lampa till sovrummet. Får åka till affären där vi köpt den.

Nä nu ska jag lägga mig ner och sova är super trött och hoppas jag kan sova gott. Men det brukar man när man bäddat rent.....



Har blivit tokig i ramappen.... det blir så fint.

 

Sov gott och nu nu ska jag lägga huvdet på kudden


Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att du kommit igång igen och kan börja tänka på filuren igen. Det är hög tid. Nu kommer det att gå snabbt. Jag och Pa längtar också

2010-09-16 @ 09:34:11
Postat av: Mormor

Skönt att du kommit igång igen att blogga. Du ska se att du lyckas slå Pa nån gång i Yatzy.

Skönt också att du nu tänker på filuren i magen nu för nu går det undan. Innan ni vet ordet av är han så man kan ta på honom.

Pa och jag längtar också efter att se honom i verkligheten.

2010-09-16 @ 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0