Vad är viktig??

Igår satt jag och Thompa och prata lite om saker som kan hända i livet. Road bumps ( heter det så och stavning) Jaja ni fattar iaf va jag menar iom ni är smarta ♥) stora och små kommer komma på ens väg. Men så länge det inte handlar om hälsa och välmåeende, så är det skit samma.

Kan säga nu med säkerhet, att det viktigaste för mig är att min familj och mina vänner mår bra och har hälsan. Att man värnar om varandra och tar hand om varandra. Sen kan resten av världen skita ner sig.



Tänk att det måste hända något drastiskt för att man ska få den insikten?? Omvärdera och se klart. Jag hoppas att denna insikt kommer hålla i sig. Så man inte glömer hur fort livet kan ändras.
Så vad som än händer nu så spelar det ingen roll så länge alla jag älskar mår bra och har det fint.

Nä nu får jag sluta vara så djup haha. Kan säga att Charlies overall kom i går och är super gullig och så kom våra gardiner som är supercoola. Ska fixa dem ikväll. Och så kommer vårt sängdraperi eller vad det heter idag och kanske lite annat roligt som jag beställt.

Har även fixat supercoola skor till C som egentligen va en rolig sak till T.

Ska fota allt ikväll även säng och skötbord.

Nu går det inte att sitta här mer för att Wailer har fisigt och det är inte en god doft...det är en äcklig en haha

 

Jo en sak till, gud vad jag längtar efter att få måla......måste måla i helgen eller kanske tom innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0