Min nya filosofi

                               



Det är nog min nya filosofi, låter inte helt fel :)

Vi får väl se hur det blir med den.



 Idag har iaf varit en lite bättre dag, vi (jag och lysis) va en tur i stan och handla hans våtdräckt. Tack mormor och morfar. Nu kan jag bada och sola i Rimini ♥
Hitta även skorna och fick dem av min snälla man....eller ja oftast är han det iaf hihi ♥

Sen va vi hemma och luncha med morfar och sen träffa jag Paula för att kolla in min bil, körde lite i garaget hehe. Den är superfin och det ska nog bli bra.

Sen vanda vi hem och kl va typ 17. Måde illa när jag kom hem och blää så äcklig det är att må kräk.
Käka lite mackor och drack lite chokladmjölk.

Drog och kolla sista halvlek när Tompa spela fotboll. Eller ja såg och såg. Prata med Käthe om jag ska va helt ärlig såg jag inte så mycket hihi.
Nästa gång ska jag gå dit och kolla ordenligt hela tiden.

Sitter nu och kollar på BB, ska sminka av mig i pausen

Trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0