Och så

Och så har en dag gått till....

Nu ska vi se vad jag har pysslat me idag.
Jag och Lysis mötte upp Paula som varit på vårdcentralen som fick reda på att hon hade bihålsinflamation. Drog till hennes ena frissa. Ja hon bytar lite hihi.
Iaf så försökte hon lura i mig att jag skulle ha ett helt hår haha. Hon vet inte vem hon prata me *asg*

Sen åkte vi till Dark n bright hmmm heter det så ?? Skitsamma. Ska på konsultation imorogn. Jag mår så psykiskt dåligt av att ha det så här. Har haft mössa på mig med allt hår instoppat....nääää Men jag vill ha mer hår och blanda ut det me lite ljusa slingor.

Sen vat jag hemma lite och kolla hotel i Italy. Vi drar igen den 25. Ska va på stranden i en dag :) Måste köpa sådan strand dräckt till Lysis. Såg att de hade på lindex för 200. Han behöver ändå det till sommaren.

Köpte en ny maskin som ska värma mat i bilen 200 kr.

Nä dax att kolla lite tv

Kommentarer
Postat av: Jenny



Du kmr att bli fin i håret, ibland måste man bara ha tålamod =)=) du klär som pippi, hihihihi

2011-04-14 @ 21:30:26
URL: http://jenne.blogg.se/
Postat av: catarina

Jenny du är för söt du :)

2011-04-14 @ 21:56:52
URL: http://citlikeitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0