Söndag...

Idag sov vi ganska länge. T stack iväg och träna. Själv va jag as trött och hade ont i magen :(

När T kom hem städa vi soffan och bakom den. Kan säga att bakom behövdes haha.

Sen drog vi till Sussie och Ronny. Där hängde vi hela eftermiddagen och kvällen. Kom väl hem vid halv 9.
Vi fick grillat och gud så gott det va...helt underbart gott.

Väl hemma igen så la jag C som nu vakna igen och ligger bredvid mig i soffan och ålar sig.

Imorgon är det en ny vecka för usch va denna vecka har varit jobbig för mig.

Doktor och tandläkare. Inte alls kul. Men det sluta iaf bra och det är skönt och det är jag såååå glad för.




Lysis somna direkt när vi satte oss i bilen. Men som sagt är han nu klar vaken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0