Trött som F*N

Sitter i soffan och laddar. Fy fan va jag är glad att denna skit vecka är över. Eller ja det blev ju bra resultat. Men det har tagit psykiskt iaf. Och grymt hårt.

Just nu så laddar jag för att fixa det sista med lgh....
Sen ska vi dock tvätta ikväll. Men inte så mycket.

Idag har jag varit och fixat söta Sandys present tills imorgon och så har jag fixat...nä Paula har besiktigat min bil, min nya bil. Jo jag har fixat matvärmare till Lysis iom vi sticker igen om en vecka typ eller en vecka och några dagar.

Denna gången blir det en heldag i Rimini och gud va vi ska ha mysigt jag och Paula. Sola och bada i pina colada.
Nä skämt och sidor men det får bli en eller två drinkar iaf :)

Idag ska vi som sagt bara mysa och njuta av våra nya täcken haha.
Lysis ska få sova i sin säng inatt. Han har sovit med oss nu i 4 nätter.

Nä dax att köra igång för att bli klar till lite över 17, då ska jag städa mig själv inför imorgon :)

Här är en bild på mig och mitt fettiga hår men dock är det fint

 Trött och osminkad... vacker :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0