Uppdate...

Har inte bloggat på superlänge. Men nu kör vi igen. Har mått ganska dåligt ett tag nu. Men nu är det löst. Ibland måste man ta en pause. Och det har jag gjort. Man behöver bara koppla bort saker och bara samla kraft från sig själv.
Det har jag gjort nu ett tag. Min kraft har jag kommit på, kan jag hämta mig från träning. Finns ingen bättre känsla.
Jag älskar min träning hehe

Idag har jag dock varit hos min käka tandläkare Biske. Han ska nu dra ut min visdomstand *bölar* Tror jag ska göra slut me han haha. NÄ han har helt rätt. Han vet vad han göra och jag litar på honom. Och jag fattar själv att den måste ut men fy fan va rädd jag blir.......

Igår va dock en bra dag och jag har hellre det så här än annorlunda. Ni som jag pratat om vad som hände igår vet vad jag menar.

Nu sitter jag och kollar på tv och bara slappar.
Blir bättre uppdaterat  fom nu med bilder på lysis och hela familja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0