Vilken dag....

Liggger i soffan och kollar tv och är helt jävla slut efter denna dag *pust*

Dagen börja me att tanden gjorde ont fast jag vakna. Den brukar försvinna nästan direkt. Men idag gjorde den inte det, så jag insåg direkt att det va bara att ringa Biske. Men han va ledig idag och imorgon. Vilket jävla sätt haha. Hon erbjöd mig en tid 15.30. Men det kunde jag inte för jag skulle till frissan och fixa mitt hår. Jaja jag vet men nu prioriterade jag mitt hår....

Ringde frissan vid 10 och fick bekräftat att hon kunde sätta i håret till mig. Blev superglad. Men shit va tanden värkte...gjorde en chansning och ringde tandläkaren. Sa att jag inte kunde halv 4. Sa dock inte varför :)
Hon sa att jag kunde komma direkt, börja gråta och gick me på det.



Fick tag på Tompa och åkte dit. Så rädd jag va....skaka hela jag typ. Fick en sjuke bedövning och ja det va en sjukebedövning. Linda sa det och hon vet för hon är tandhyginist (stavars det så??) Hela höger sida va bedövat och hela tungan typ. Riktigt obehagligt. Men tanden va ute på 3 min typ. Det värsta va bedövningen och den satt i 3 timmar helt galet.

Paula som skulle passa Lysis fick ett samtal och hennes son hade nog brutit foten sa sjuksystern på skolan. Så jag ringde Ana som kom som en ängel och passa C medans jag satte i håret. Gud va skönt det känns nu....är så himla glad och jag har väldens snällaste man som hjälpte mig me det. Fast jag tror han skämdes för det innan :P

Nu känner jag mig helt färdig och trött. T kom hem med MC Donald och en liten glass. Han är snäll han ♥

Och det va tur för jag va helt svimfärdig. Hade fått i mig lite yoggi innan och det på hela dagen.

Tyvärr inga bilder men jag fota destu mer i helgen.

På tal om helgen så ska vi mysa imorgon jag och T

Lördagen blir det party, Sandy fyller 20 år,

Söndagen tänker vi spendra hos farmor, då menar jag Lysis farmor i deras trädgård

Det är så de närmsta dagarna ser ut och det känns kul.

Dax att lägga sig i sängen och kolla BB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0