Helgen och lite till

I torsdags va hela vår lilla familj och hälsade på farmor Sussie och Ronny. Alltid mysigt att komma dit och roligt. Vi käka makaronilåda :) Tror det är tusen år sen jag åt det sist och det va så gått.

Fredagen vat T ute på herrmiddag och kom hem vid 23 tiden till mig <3

Lördagen spenderade vi hos min farmor i Ystad. Vi laga mat till henne och myste.

Väl hemma bestämde vi oss för en myskväll och skulle se film. Käka BK och sen sa jag hej till fröken frödinge som jag inte sett på länge...har snart krängt en hel kladdkaka på två dagar helt själv *stolt*

Nu ska jag laga Stinas Kyckling. T ligger i sängen och har migrän den stackaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0