Helgen i en snabb vända

Helgen har varit helt underbar. Fredagen mystes det efter Lysis somnat.
Vi kolla film och käka godis :)
Lördagen skulle vi badat men Lysis va kass i sin mage och vi tror det är tänderna. Så det lektes här hemma och sen sov vi alla middag. Ladda för kvällen....
Vid 15.30 tiden va vi redo för Tivoli. Väl där så regna det lite men det gjorde inte så mycket. efter 40 min fick Lysis nog och börja gnälla haha....och det höll i sig till 5 seck utan för tivoli. Han hade fått nog... Gud så mycket folk det va där....helt galet. Man kom knappt fram och köerna utanför ska vi inte prata om.... Vi han iaf äta och mumsa i oss en voffla.
Men gud så fin där va med alla ljus
Väl hemma så somna han på vägen hem så vi fick käkat på vår lilla krog hihi...
Men vakna lagom tills vi satt och myste med varsin rom och cola....
Finaste i välden ♥
Idag har vi båda tränat och sen har vi varit hemma hos mina päron på midda. Stackars T har migrän så nu ska jag ta ut dogsen och sen städa lite hade jag tänkt....
Imorogon är det stan som gäller. Fixa kort till farmor och så va det något till....just det örhängen till nyår.
Ska även rota i källaren efter ett linne men det får nog bli på tis kväll...
Nä dogsen kallar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0