Så va julen över ...

Gött :) Inte helt sant men lite. Julen har iof varit super najs men jag är lite glad att den är över.
Lille julafton va vi hemma hos mina päron.
Vi anlände lite sent iom Lisa handlat bruna böner istället för brunkål haha så vi fick handla det på vägen.
Vi käka supergod skinka ( Bruka tycka det är torrt) Men den vat smarrig. Äter inte så mycket på julbordet. Efter vi krängt så vat det dax för kaffe och mandelmusslor som Lisa och pappa bakat och de vat goda.
Sen va det dax för T att gå och handla tidningen :) Kan säga att Lysis vat sådär förtjust i tomten. Det gick bra så länge tomten inte titta på honom eller tilltala honom. Gud som jag skratta.
Det va så mysigt när T va tomte....fick den där varma fluffiga vita känslan av lycka i kroppen <3 Det va så himla mysigt....sann lycka.
När Lomma familjen gått vid 20 tiden så hjälpte vi till att städa och T tog Viggo på tur. Sen vat det en grogg och lite prat och jag fixa med bilder.
Här är en del bilder..
Puss på dig Lysis under mistlen <3
Tomten på säkert avstånd och han tittar inte....Mamma posar iaf
Usch tomten tittar på mig....
Jag posar medans Lysis har panik haha....bra mamma :p
Sen gick det iaf ok, men fortfarande skeptisk till denna man med skägg och röda kläder..
Jag och min fina pappa...
Mina fina päron....* kärlek *
pusskalas
Efter denna fina dag och kväll, va vi alla trötta när vi kom hem och jag och Lysis somna på direkten och sen sov vi alla till kl 10 :)
Nu ska jag snart gå och handla godis på hemma kväll me Lysis. T ska kolla färdigt på en film.
När vi kommer tillbaka blir det mys och bus med pappa. Då mamma ska laga mat och städa lite.
För ikväll ska vi se filmen I rymden finns inga känslor. Den verkar helt underbar.
Så imorgon blir det till att fixa bilder från julafton hos farmor och Ronny som by the way kommer på fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0