Tro det el ej!

Men jag ligger i sängen Wiiiiii!

Har idag varit på BVC och gjorde BVC Pia lite nervig när jag sa att vi haft vinterkräkis hemma! Men hallå...
Enligt henne kan det smitta i 14 dagar typ. Om man inte e bra i sin mage.

Nåja efter det så blev det hård träning.
Kände mig nämligen off och ledsen idag....
Kändes bättre efter :)

Sen sov Lysis och jag plocka lite och tvätta lite.
När Lysis vaknat så gick vi till parken och va där ett tag tills Lysis fick spel. Han hade nämligen bajsat....
Inte lätt att byta där.

Väl hemma gjorde vi middag och duscha. Eller Lysis fick bada och bada hela mig.

Kl 19 va det sovdax.

Sen plocka jag lite och T kom hem.
Vi kolla arga snickaren och sen bada T medans jag diska och fixa.

Nu ligger jag i sängen och tänker snart blunda :)

Bara liten lista för imorgon

* fixa Lysis julklapp
* foto fix till Pa och Liz
* köpa onepice till L
* leta rätt på kläder jag köpte igår.
* Träna
* ringa ABF
* anmäla en sak borta


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0