Alla <3-ans dag



Denna dag har varit sådär för både mig och C. Vakna idag med mer ont i nacken. Undrar om jag får det för han sover i sängen och jag sover knas då. Nä han får sova i sin säng imorgon ska iaf försöka. Idag har han varit vaken nästan hela dagen. Helt sjukt och nu ikväll vat han supertrött.

Idag så börja dagen med att vi snurra runt här hemma och fick nästan inte ett skit gjort.
Åkte me P till Itrim eller va det heter. Vi fick inte tränat men vi fick pratat. Alltid lika roligt.

Efter det så åkte vi till kyrkan och kolla läget och så. Vi kan duka där redan på fredag och då kan Paula hjälpa mig.

Men som jag skrivet innan så fattas det en del för jag för en gång skull skulle ta det coooooollll. ALDIRG MER!!

Fattas confettin som förhoppningsvis kommer denna vecka
Tårtdek har inte kommit
Mina leggings är sönder som aldrig är använada, jävla Vero Moda *sucks*
Min Tunika hinner kanske inte komma från London nu helt plötsligt

Hmm har jag glömt något?? Nja det räcker väl, kan man tycka.

Plus jag stör mig att jag inte kunde träna med Sabina idag. Älskar hennes klass.
Ska iaf träna BP imorgon. Nacken kan dra åt.....

Som ni som läser märker ni nog att jag är på ett strålande humör.

Nä ska lägga mig nu och hoppas på en god natts sömn och mindre ont i nacken imorogn.

Så vad händer imorgon?

* Vicka tvätt
* Plocka lite
* Snuffe ska få spruta :(
* Träna
* Kolla partyland om prylar kommit
* lägga in om mamma ledighet på F-kassa
* Hoppas jag hinner på en lång promis me Wailer

Det lilla ska jag hinna me haha

Jo ville åka på en tur me Paula till....ja iaf nån stans men hon kör i natt och då kan vi inte förja me :(

Men men, när nu kallar sängen men först massage *najs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0