Dagen som varit och snart fredag :)

Så då är snart denna vecka slut och tack för det, varför jag känner så vet jag inte. Veckan har inte varit dålig men det är skönt att det är helg iaf.

Jo nu tror jag jag vet varför. T ska inte pendla mer. Kan va det.

Jaja iaf så har jag och C hunnit me massa idag.

Vi har tvättat idag me och imorgon är det dogsen lakans tur att tvätta.
Sen har vi städat lite till, dvs finliret. Har fixat lite men har sovrummet kvar.

Och lite stuff mer att fixa tex en hylla och så.

Jo jag har fixat lite vid Cs säng...



Va och träna Zumba och C hängde hos Mona.

Sen bar det hem och på bussen va där en fet gubbe som skulle tränga sig när jag skulle ut så han
armbåga jag i hans feta mage. Log och sa tack....


 Efter vi duschat och ätit tog denna mannen en tupplur

 ZZZzzzzzzz

Sen laga vi lite mat och sen kom jag på att det öppna när gardinerna är anorlunda orkar inte fota.

Nog om detta. Nu ska jag glo tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0